Loading...

11-12 ετων

  • Junior librarians
Οι μαθητές γίνονται βιβλιοθηκονόμοι και ανακαλύπτουν τη βιβλιοθηκονομία. Πώς ένα βιβλίο από τη στιγμή που έρχεται στη βιβλιοθήκη καταλήγει στο ράφι; Με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς μαθαίνουμε την ταξινόμηση Dewey και την καταλογογάφηση. Τα παιδιά με τη βοήθεια του Dewey βρίσκουν ταξινομικούς αριθμούς και φτιάχνουν την ταυτότητα του βιβλίου, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα πεδία όπως συγγραφέας, τίτλος, εκδότης, αριθμός σελίδων, ISBN κ.ά, προκειμένου το βιβλίο να είναι έτοιμο για τοποθέτηση στο ράφι.
Τα παιδιά αναζητούν σχετικά βιβλία στον ηλεκτρονικό κατάλογο της βιβλιοθήκης, τα εντοπίζουν στα ράφια και πραγματοποιούν τον ηλεκτρονικο δανεισμό τους με τη χρήση scaner βασει του barcode του βιβλίου.

  • Πες μια ιστορία
Στα παιδιά μοιράζονται εικονογραφημένες κάρτες από τις οποίες εμπνέονται τις δικές τους μοναδικές ιστορίες. Η συγκεκριμένη δράση στοχεύει στο να ξεκλειδώσει τη φαντασία των παιδιών ώστε να ζωγραφίσουν ή να γράψουν τη δική τους ιστορία.

  • Ο τροχός της βιβλιοθήκης (Ε' και Στ' Δημοτικού)
Εκπαιδευτική εφαρμογή σχεδιασμένη για έξυπνες κινητές συσκευές. Πρόκειται για έναν εκπαιδευτικό τροχό με ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας ποικίλης ύλης (μαθηματικά, αστρονομία, βιβλιοθηκονομία, περιβάλλον, κ.λπ.).


Οι παραπάνω δράσεις σχεδιάστηκαν από τις υπαλλήλους της βιβλιοθήκης Μ. Γρηγορά και Φ. Μαρωνίτου και υλοποιούνται στη βιβλιοθήκη σε συνεργασία με τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς. Απευθύνονται σε μαθητές Ε' και Στ' τάξης Δημοτικού.


Κατεβάστε το εκπαιδευτικό υλικό

Κατέβασμα αρχείου